Ve kterých kroužcích je pro vás ještě volné místo?
Ateliér Bedřich a František
Pro děti 5–8 let a 8–12 let. | Zažít a zobrazit, použít výtvarnou řeč jako další možnost vyjádření skutečnosti či fantazie. Objevujeme zábavnosti světa a snažíme se vidět čím dál víc.
Jóga pro maminky s dětmi
Ženy po porodu a s malými dětmi | Zaměříme se na správné držení těla, posílení středu těla a nezapomeneme ani na pánevní dno a diastázu. A děti se batolí vedle nás.
Meditace v pohybu / čchi-kung
Pro dospělé | Vědomá přítomnost v rytmu dechu, celostní vnímání vlastního těla, laskavá pozornost ke každému kroku, každému gestu.
Večerní jóga
Pro dospělé | Kurz jemné jógy pro zlepšení pohyblivosti i síly, stability i spokojenosti z vědomého a pestrého pohybu.
Výtvarný ateliér Smyšlenky
Pro děti 5–7, 7–10 let a 10–18 let | Od základních výtvarných her a experimentů postupně docházíme ke kresbě podle skutečnosti a k sobě, své fantazii.
Ranní jóga
Pro dospělé | Počas Rannej jógy pracujeme s dychom, jógovými asánami a relaxáciou/ meditáciou. Asány umožňujú precítiť každú časť tela. Posilujú svaly, naťahujú šľachy a uvoľňujú kĺby.
Keramika
Pro děti 6–8 let, 8–10 let, 11–16 let | Kroužek pro mladší i starší děti, které těší pracovat s hlínou.
Keramika pro dospělé
Pro mládež a dospělé | Prostor pro tvorbu i relaxaci pro dospělé. Vyzkoušíme si základní způsoby tvorby keramiky i její dekorace.
Kurz Animace aneb Studio Anima Roztoč
Pro děti od 7 let | Tvořivá dílna animovaných filmů pro začínající i pokročilé animátory.
Žonglování a akrobacie
Cílem kroužku je naučit děti základům žonglování. Zároveň se zaměříme na kombinaci žonglování a pohybu, jak to dělá nový cirkus, tedy na propojení různých uměleckých disciplín do jednoho celku.
Pohyb a hlas
Dospělí | Zvu vás na pestrou cestu vědomého naslouchání vašemu tělu, na cestu objevování a znovuobjevování vašeho tance i vašeho hlasu.
Francouzština pro děti
Děti 6-8 let | Pro malé děti nabízíme seznámení s francouzštinou cestou her, příběhů, obrázků i ukolébavek. V důvěrném a přátelském prostředí si každé dítě může najít své místo a svůj rytmus poznání.